09-9566466
קבע פגישת יעוץ
  • en

0

צילום מהיר, איך הכל התחיל?

3,500 צפיות

3

צילום מהיר הגיע אלינו בשנת 1878 ע"י אדוארד מייברידג' כאשר חקר האם כל רגלי הסוס יחדיו נמצאות מעל לקרקע בזמן דהירה מהירה. חברת בל (ממציאת הטלפון) הייתה מהחברות הראשונות שהשתמשו בטכנולוגיה של צילום מהיר שפותחה על ידי קודאק עוד בתחילת שנות השלושים של המאה הקודמת, אז השתמשו בסרט צילום 16 מ"מ עם 1000 תמונות לשנייה ואורכו היה 30 מטרים. שינוי טכנולוגיית הצילום מסרט צילום "פילם" לדיגיטלי בסוף המאה שעברה, אפשר לחוקרים ומפתחים להנחיל מהפכה של ממש בתעשיית הצילום, כמו כן גם תעשיית הצילום המהיר הרקיעה שחקים עם טכנולוגיות ותוצאות פורצות דרך, בעיקר מתחילת שנות ה-2000 שנכנס הצילום הדיגיטלי מה שדחק החוצה את טכנולוגיית הפילם שהיא יקרה ומוגבלת.

חברת מושיינטק בע"מ בעלת מעל ל-15 שנה נסיון בשטח ומייצגת את מיטב היצרניות בתחום הצילום המהיר. מצלמות אלו מציגות איכות תמונה ברזולוציות גבוהות ומהירויות מרשימות של עד 2.1 מיליון תמונות לשנייה בהקטנת רזולוציה.

מצלמות לצילום מהיר נמצאות היום בתעשיות רבות כגון: תעשיות ביטחוניות – למשל ניתוח בליסטי והתבוננות מדויקת בניסויים, תעשייה רפואית, אוניברסיטאות, מדע, ועוד.

במושיינטק אנו שמים דגש על ליווי הלקוח לאורך כל תהליך אפיון הדרישה על מנת לבחור את המוצר המתאים לאפליקציה. כמו כן תוכלו למצוא אצלנו את הפתרון הכולל עם תוכנות ואביזרים נלווים כגון תאורה חזקה לצילום, חצובות, עדשות וכו' על מנת להגיע לתוצאות הטובות והמדויקות ביותר.

לשתף

צור איתנו קשר ליעוץ והכוונה

אימייל
נייד
אימייל

אימייל

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן